Subject: Teade ehitise aadressiga Välja 5, Pärnu tuleohutusülevaatuse ebaotstarbekusest
From: "Pilvi Rahnu" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Cc: "Paavo Urbanik" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 12:25:19 +0300

T�HELEPANU! Tegemist on v�ljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

�

Palun vabastada ehitis aadressiga Välja 5, Pärnu (EHR kood 120653857) 
tuleohutusülevaatuse kohustusest tuginedes siseministri määruse nr 7 
„Tuleohutusülevaatuse toimingud, tuleohutusülevaatuse tegemise erisused, 
tuleohutusülevaatuse akti sisu ja teabevahetuse kord�œ (01.03.2021) § 5, 
lõikele (2) seoses sellega, et hoones ei toimu mingit tootmistegevust ega ka 
mingit muud äritegevust ning hoonet kasutab ainult ettevõtte Terastehnika AS 
omanik Paavo Urbanik. Ettevõtte omanikul ei ole ka plaanis tootmistegevust 
taastada.

Esimene tuleohutusülevaatus sai teostatud 04.10.2024, puuduseid ei olnud, 
ülevaatuse aruanne on manuses.

�

�

Parimate soovidega

Pilvi Rahnu
Tuleohutusekspert, tase 6

AS G4S Eesti
Tartu esindus
Võru 79
50112 Tartu
Mob +372 511 1932
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.g4s.ee/> www.g4s.ee

�

E-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset infot, mis on mõeldud vaid 
adressaadile isiklikuks kasutamiseks.
E-mail may include confidential information intended solely for the personal 
use of the addressee.